گله


 

تو که از اول جاده زدی روی نا امیدی

 

منوبا یه چشم گریون با تب عشقت ندیدی

باشه شاید حق من بود شاید اینم سرنوشته

این شاید کار خدا بود اونکه قصه نوشته

اونکه این سرنوشت و به نگاهت گره کرده

این نوای قلب من رو دوباره اواره کرده

ولی ای خدای عشاق ای دوای دردمندان

چرا اخه اون دلم رو اینجوری بیچاره کرده

گله دارم از نگاهت اونکه محتاجشم من

پس نگام کن تو دوباره باز بزار دوباره پاشم

بزار رو پاهم بیاستم بزار عاشقت بمونم

اینجوری شاید دوباره بتونم زنده بمونم



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: