خیال


 

خيال ميكنم اما دلم كه طوفانيست
تمام حسرت من در خيال و نادانيست
نگاه غرق ترحم وجودمو ازرد
بهانه شد برايم دلم كه تنها نيست
بهانه بودزاشكم نفس نميخواهم
بهانه هاي دلم يك گناه پنهانيست
تمام حاجت قلبم همين نگاهتوبود
نگاه كن به دلم كه دوباره بارانيست
خيالم می کنم عاشق شدم ولی چكنم
تمام حسرت عاشق شدن كه رويانيست
دلم جواني خودرا به ارزونفرخت

اگرچه حال دلم بازشبيه نادانيست



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    این نظر در تاریخ 1391/5/17/2 و 7:36 دقیقه ارسال شده.

    عاقبت ظلم تو رو یه روز تلافی می‌کنم
    اشک‌هام رو پاک می‌کنم با دل تبانی می‌کنم
    میاد اون روزی که تو قهر دلم رو ببینی
    چشم‌هات رو باز بکنی حقیقت رو خوب ببینی
    میاد اون روزی که من نامه‌هات رو پاره کنم
    میاد اون روزی من غم دلم رو چاره کنم

    اگه اون روز برسه منم برات ناز می‌کنم
    با غم و غصه و دردم تو رو دمساز می‌کنم
    اگه دل تاب بیاره منم به اون روز می‌رسم
    روی ابرها می‌شینم به آسمونها می‌رسم

    تو می‌خوای تا می‌تونی دل من رو خون بکنی
    با رقیب‌هام بشینی من رو تو دیوونه کنی
    اما هر روز خوشی تنگ غروبی هم داره
    شبهای سرد و سیاه صبح سپیدی هم داره

    میاد اون روزی که من نامه‌ها‌ت رو پاره کنم
    میاد اون روزی من غم دلم رو چاره کنم

    اگه اون روز برسه منم برات ناز می‌کنم
    با غم و غصه و دردم تو رو دمساز می‌کنم
    اگه دل تاب بیاره منم به اون روز می‌رسم
    روی ابرها می‌شینم به آسمونها می‌رسم

    اگه دل تاب بیاره منم به اون روز می‌رسم
    روی ابرها می‌شینم به آسمونها می‌رسم

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: